S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

REKLAMACE ZBOŽÍ

Reklamace zboží

Reklamační řád určuje doporučený (nikoliv povinný) způsob reklamace zboží. Tomuto reklamačnímu řádu jsou nadřazeny platné a účinné obecně závazné předpisy a to zejména obchodní zákoník a zákon na ochranu spotřebitele.

 

Jak postupovat

Vyplňte prosím reklamační protokol a ten přiložte ke zboží.

Preferujeme zaslání reklamovaného zboží prostřednictvím partnerské sítě Zásilkovna.

 

Štítek na balík přes Zásilkovnu

Klikněte na následující odkaz a vyplňte požadované údaje (mail a telefon). Na zadaný e-mail Vám přijde štítek na balík. Použít můžete také návratový kód 96984086, který nahlásíte v zásilkovně a oni si sami štítek vytisknou.

Balík pak odnesete na libovolnou pobočku zásilkovny. Dopravu v tomto případě platíme my.

Seznam poboček s adresami a otvírací dobou najdete zde http://www.zasilkovna.cz/pobocky.

 

 Zaslání poštou

Pokud Vám tento způsob reklamace nevyhovuje, zboží můžete zaslat doporučeným dopisem (povolený rozměr 35x50x5 cm max. 2kg - pojišteno automaticky na částku 680,-) těžší zásilky  posílejte prosím obyčejným balíkem. Pokud zvolíte jiný zbůsob zaslání bude vám po uznání reklamace proplacena cena poštovného za dop. dopis nebo obyčejný balík.

https://www.ceskaposta.cz/sluzby/psani/cr/doporucene-psani

https://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/doporuceny-balicek

 

Při reklamaci větších zásilek nás prosím kontaktujte mailem (expedice@baby-miminko.cz) nebo telefonicky (na tel. +420 777 87 41 87), domluvíme nejvhodnější způsob dopravy

 

Doručovací adresa:

SDS s.r.o.

Lázeňská 826

289 12  Sadská

 

Nezapomeňte se zbožím prosím zaslat vyplněný reklamační protokol.

NEBO: Kopii faktury a na druhou stranu popište důvod reklamace, popište závadu a napište číslo vašeho účtu.

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

ODc2ZGVhY