Reklamace zboží
Reklamační řád určuje doporučený (nikoliv povinný) způsob reklamace zboží. Tomuto reklamačnímu řádu jsou nadřazeny platné a účinné obecně závazné předpisy a to zejména obchodní zákoník a zákon na ochranu spotřebitele.
Jak postupovat
Vyplňte prosím reklamační protokol a ten přiložte ke zboží.
Preferujeme zaslání reklamovaného zboží prostřednictvím partnerské sítě Zásilkovna.
Štítek na balík přes Zásilkovnu
Klikněte na následující odkaz a vyplňte požadované údaje (mail a telefon). Na zadaný e-mail Vám přijde štítek na balík. Použít můžete také návratový kód 96984086, který nahlásíte v zásilkovně a oni si sami štítek vytisknou.
Balík pak odnesete na libovolnou pobočku zásilkovny. Dopravu v tomto případě platíme my.
Seznam poboček s adresami a otvírací dobou najdete zde http://www.zasilkovna.cz/pobocky.
Zaslání poštou
Pokud Vám tento způsob reklamace nevyhovuje, zboží můžete zaslat doporučeným dopisem (povolený rozměr 35x50x5 cm max. 2kg - pojišteno automaticky na částku 680,-) těžší zásilky posílejte prosím obyčejným balíkem. Pokud zvolíte jiný zbůsob zaslání bude vám po uznání reklamace proplacena cena poštovného za dop. dopis nebo obyčejný balík.
https://www.ceskaposta.cz/sluzby/psani/cr/doporucene-psani
https://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/doporuceny-balicek
Při reklamaci větších zásilek nás prosím kontaktujte mailem (expedice@baby-miminko.cz) nebo telefonicky (na tel. +420 777 87 41 87), domluvíme nejvhodnější způsob dopravy
Doručovací adresa:
SDS s.r.o.
Lázeňská 826
289 12 Sadská
Nezapomeňte se zbožím prosím zaslat vyplněný reklamační protokol.
NEBO: Kopii faktury a na druhou stranu popište důvod reklamace, popište závadu a napište číslo vašeho účtu.