Reklamace zboží
Reklamační řád určuje doporučený (nikoliv povinný) způsob reklamace zboží. Tomuto reklamačnímu řádu jsou nadřazeny platné a účinné obecně závazné předpisy a to zejména obchodní zákoník a zákon na ochranu spotřebitele.
Jak postupovat
Vyplňte prosím reklamační protokol a ten přiložte ke zboží.
Preferujeme zaslání reklamovaného zboží prostřednictvím partnerské sítě Zásilkovna.
Štítek na balík přes Zásilkovnu
Klikněte na následující odkaz a vyplňte požadované údaje (mail a telefon). Na zadaný e-mail Vám přijde štítek na balík. Použít můžete také návratový kód 96984086, který nahlásíte v zásilkovně a oni si sami štítek vytisknou.
Balík pak odnesete na libovolnou pobočku zásilkovny. Dopravu v tomto případě platíme my.
Seznam poboček s adresami a otvírací dobou najdete zde http://www.zasilkovna.cz/pobocky.
Zaslání jiným způsobem
Pokud Vám tento způsob reklamace nevyhovuje, zboží můžete zaslat jiným způsobem Pokud zvolíte jiný zbůsob zaslání bude vám po uznání reklamace proplacena cena poštovného za zaslání přes zásilkovnu.
Při reklamaci větších zásilek nás prosím kontaktujte mailem (expedice@baby-miminko.cz) nebo telefonicky (na tel. +420 777 87 41 87), domluvíme nejvhodnější způsob dopravy
Doručovací adresa:
SDS s.r.o.
Lázeňská 826
289 12 Sadská
Nezapomeňte se zbožím prosím zaslat vyplněný reklamační protokol.
NEBO: Kopii faktury a na druhou stranu popište důvod reklamace, popište závadu a napište číslo vašeho účtu.