REKLAMACE ZBOŽÍ

Reklamace zboží

Reklamační řád určuje doporučený (nikoliv povinný) způsob reklamace zboží. Tomuto reklamačnímu řádu jsou nadřazeny platné a účinné obecně závazné předpisy a to zejména obchodní zákoník a zákon na ochranu spotřebitele.

 

Jak postupovat

Vyplňte prosím reklamační protokol a ten přiložte ke zboží.

Preferujeme zaslání reklamovaného zboží prostřednictvím partnerské sítě Zásilkovna. Klikněte na následující odkaz a vyplňte požadované údaje: Na zadaný e-mail Vám přijde štítek na balík.Balík pak odnesete na libovolnou pobočku zásilkovny. Dopravu v tomto případě platíme my.

Seznam poboček s adresami a otvírací dobou najdete zde http://www.zasilkovna.cz/pobocky.

 

Pokud Vám tento způsob reklamace nevyhovuje, zboží můžete zaslat doporučeným dopisem (povolený rozměr 35x50x5 cm max. 2kg - pojišteno automaticky na částku 680,-) těžší zásilky  posílejte prosím obyčejným balíkem. Pokud zvolíte jiný zbůsob zaslání bude vám po uznání reklamace proplacena cena poštovného za dop. dopis nebo obyčejný balík.

https://www.ceskaposta.cz/sluzby/psani/cr/doporucene-psani

https://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/doporuceny-balicek

 

Při reklamaci větších zásilek nás prosím kontaktujte mailem (expedice@baby-miminko.cz) nebo telefonicky (na tel. +420 605 714 886), domluvíme nejvhodnější způsob dopravy

 

Zboží nám poštete zpět na adresu expedičního skladu:

SDS s.r.o.

Lázeňská 826

289 12  Sadská

 

Nezapomeňte se zbožím prosím zaslat vyplněný reklamační protokol.

NEBO: Kopii faktury a na druhou stranu popište důvod reklamace, popište závadu a napište číslo vašeho účtu.

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

YWEyMD